среда, 11. јануар 2017.

MEDITERANSKI DNEVNICI, TRI MALE ŽENE


ekspozicija
nas tri smo glumice
preživele balkanske
scene, Takarazuke
čije se postavke ne menjaju
vekovima, dobro delimo
role kao senke
na ovde i tamo

baka, pampasi
ulazim u četvrtu deceniju
ili dimenziju, svejedno, sama i s kišama
drniškim mi sve teže ide, umesto očiju
rade mi dva mala sata, sve brže
i brže, na dvadesetčetiri časa
ili dana, svejedno, odavde moj čovek
furešta u pečalbi suši se, i Argentina  

mama, dišpet
ulazimo u tople provalije
zadarske kiše, prostranstvo
naboranog mora, sve tiše
čakule niz skaline, klizavo!
govore škure, s prozora
dok spuštamo svoje teške,
gvozdene ankore

ja, Palio
ulazimo u hladnu hotelsku
sobu, prostranstvo uplakane
Sijene u aprilu, on prebacuje
poglede što se na mene odnose
s noge na nogu, mora da je
na ovo ličila kiša, misli
na prepotopsku i kako je podnose

konji? kad krene ovako po zlu

Нема коментара:

Постави коментар