среда, 10. јун 2015.

TRI PESME, Vujica Rešin Tucić



                                                        sa adrese

KO JE


U Zaprešiću,
kraj Zagreba,
sedim u stanu
pesnika Borbena Vladovića
i pijem vino.
Odjednom,
Borben ustane,
ode u hodnik,
stane pred belo
okrečeni zid
i vikne:

– Ko je?

Zid veselo odgovori:

– Ja sam!







DA TI OBRIŠEM USTA


1976. godine,
u pekari
na novosadskom Trgu slobode,
pojedem burek sa sirom.
Od devojke za kasom
zatražio sam vode.
Odvrnula je česmu
i natočila mi
punu čašu.
Žedno sam ispio
i zamolio salvet.
Ona mi se upilji u oči,
nabra obrve
i odbrusi:

– I šta bi još hteo?
Da ti obrišem usta
i odvedem te kući?







BELOGLAVI SUP


Kaže mi pesnik Vojislav Despotov:

– Nad Zrenjaninom se pojavio
beloglavi sup!

Video sam belogavog supa
u zoološkom vrtu,
u Beogradu.
Sav usran,
ćelave glave,
čučao je na truloj grani.

Нема коментара:

Постави коментар