понедељак, 09. јануар 2012.

MEANDRI LJUBAVNIH INTIMA


















nebo navlači noć poput svadbenog
somota. skupljam zagubljene
osmehe kao klikere svuda
po stanu. cipele punim zrakom i
mesečinom. u ogledalu me
podržava moja krilata
dvojnica, lepetom najavljuje
ljubavna tišinarenja. i naslov
kao prvu bukvicu vragolastog
scenarija. ove noći moj dah,
zaglavljen kao kukac u zamci
noćne lampe, između tvojih
dlanova drhti kao mali pas pred
velikim zaštitnikom. znam, moraću
sačekati da uskrsnu prašnjavi
leptiri sa dubokim ogrebotinama
od kandži, noktiju, očnjaka. odvojeni
od senke ćutljivog pratioca. sričem
istoriju zločina, statistiku epidemija.
u poslednjem satu klati se moja
limfna melanholija, u rabljenom
koferu neraspakovane ideje o
rastanku. sa prisnim teretom promaje
na leđima, sabiram suve režnjeve
želje na stranputici. napolju
drvo zeleno od plesni i mokar
pas u dirljivoj simbiozi. zavidim.
ja sam tu samo da pokupim
zečji loj i mišje trepavice

4 коментара:

  1. ove noći moj dah,
    ...
    između tvojih
    dlanova drhti...

    ne mogu da odvojim pogled od ove slike!!!

    zato ćutim komentar! i osećam tvoj dah dok drhti izmedju njegovih dlanova!

    ОдговориИзбриши
  2. # Bravarice, hvala za divan (oćutani) komentar! *

    ОдговориИзбриши