субота, 08. октобар 2011.

VRADŽBINICE














u šolju će ti gledim
ubodi!
ubod na tu
ijuuuu!
čega li vidim
oj. oj. oj...
što se ga nutka ovdi

prvo ti bude:
imaješ puta
u stranskoj
neka zemlja
bosoglav
k'o veprina ljuta
tabanat ćeš
makova polja

lele!
smotri te moma
brez ič ič glasa
k'o pala od juče
direkt sa marsa
iš, iš! otude
kokošptico
brez repa i gaća
slamarico

(eve ti skoriš
sipni bućkuriš
novo ti ga zborim)

skidam sa tebi
golemi tereti
i bela i crna bajanja

mešaj:
repak od miša
i mlekca sporiša
zuba dva krnja
detinja
malkice soli
oči od sovi
od bisku jeziče
na drvo ćumurče

begaj!
zloćo
sa praga tega

4 коментара:

  1. imaš slovo T
    nešto si Tela : )))

    baš mi se dopala ova tvoja bajalica - vradžbinica: )))

    ОдговориИзбриши
  2. Verno si dočarala ovo... Kako uskoro putujem na jug, u kraj gde ih ima prilično, skoro da sam poželela da i "men nekoj reč reknu"... Zapravo, samo zbog zanimljivog i maštovitog kazivanja sam uvek volela da slušam te stzare vračarice... A ti si taj govor apsolutno "skinula" :)

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je, Todora, da ti se pesmiče sviđa! Raduju me tvoje reči i tvoje mišljenje da sam uspela da "skinem" govor i dočaram atmosferu... Srećan ti put želim i sve najbolje :)

    ОдговориИзбриши