недеља, 03. април 2011.

KONSTANTIN, MNOGO KASNIJE



(ciklus TRAG U STEPI)












Valentini S.*

ne plaši se reči pesama novih
pevaću, draga, kao da bilo jeste
i govoriti, Vanjočka, kriknuti
naš slučaj u nedostatku strasti

o sebi zagledanom u travnate horizonte lišavanja
kapaka otežalih od nagomilanih sumnji
izgubljenog vremena
dok si iza spuštenih zastora svojih scena
dizala pehar i nazdravljala obožavaocima

a ja ih slušao, Vanja, kako ti se dive
pevaju i defiluju, ne videći
kako tu pored mene svetli neko
lice u prolazu, nakrivljene glave gleda me
pita se šta će dalje biti

vreme je, da navučem mali plavi osmeh
i opipam rubove pameti




* Valentina Vasiljevna Serova

2 коментара:

  1. Ovakva pjesma posvećena poznatoj ličnosti, umjetnici, uz to pisana iz muške perspektive, veoma je uzbudljiva; kad se k tomu doda i originalni izraz, slike i metafore, onda je mi je ovo jutro zaista osvježeno i uljepšano; Hvala Jagoda...

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala tebi, draga Jasmina, na divnim rečima koje me uvek obraduju jer prate moj rad i pokušaje pesničkog izražavanja. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши