недеља, 27. март 2011.

REZULTATI KONKURSA ZA NAJLEPŠU LJUBAVNU PESMU 2011 NA KONKURSU NOVOVAROŠKE BIBLIOTEKE




Moja pesma SOBA 505 SA POGLEDOM je na ovom konkursu posebno pohvaljenja. Davno je pisana i ponovo je objavljujem, da se podsetimo :)

SOBA 505 SA POGLEDOM

Spusti se pored mene i ućuti već jednom
Ućuti kao moje tople butine
I ova zgužvana postelja hotela s jednom zvezdicom
U kojoj sedimo i ne vodimo ljubav
Dok napolju čeka tvoj pas
S pogledom modrim i uskislim
Lajući za noćnim polusvetom
Uličnim prodavcima karanfila
I prodavačicama ljubavi za sve pare
Pogledaj:
Oknom se vuče izvrnuti dan
I ptice slepljenog perja u osvit
U kljunovima poruke nose
Trag bespomoćnih hronika
Počuj:
U susednoj sobi meškolji se par
Ljubavnik kašljući u ogledalo
Izbacuje opori zadah noći
Ona navlačeći poderane čarape
Uvlači prvi dim cigarete
I za razliku od nas, savršeni čine spoj
Oslušni:
Dižu se kapci na izlozima šarenih prodavnica
Ulicom koračaju robovi trećih smena
Ustajemo i mi, umorni
Robovi soba sa pogledom unutra

10 коментара:

  1. Čestitam, draga! Ovu, čini mi se, čitam prvi put, snažna je, veoma snažna...

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na lepim rečima, draga Todora! Čestitam i ja tebi, od srca, na istom priznanju, na istom konkursu:)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepa pesma, prepuna emocije, snage, naboja! Svaka misao je oštrica koja bode u srce, svaki stih pojačava doživljaj ambijenta. I distancirani, kao da smo u njenoj(tvojoj) koži!

    Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, Marjane, na divnim rečima! Veoma mi je drago da ti se pesma dopada :)

    ОдговориИзбриши
  5. Bravo, Jagoda, Čestitam, odlična pjesma!

    ОдговориИзбриши
  6. Bez obzira na sivilo koje zrači, meni je tako koloritna i snažna ova emocija koja se snažno bori protiv praznine!
    Uživala sam čitajući.
    Čestitam za pohvalu.

    ОдговориИзбриши
  7. Bravarice, hvala od srca na tvojoj pohvali i čestitkama!

    ОдговориИзбриши