уторак, 25. јануар 2011.

TROJKA (ciklus TRAG U STEPI)




kad se do sloma zategnu guži
pa puknu bičem bradati muži
povodnjaci teraju srednjak u kas
ja volela sam, volela sam vas

igraju repovi grive amovi
od šašolja vrište propeti umovi
ledeni znoj na sapima štras
dok sam volela, volela sam vas


lupkaju skakuću ukrasi viseći
potpaljeni frkću Gogolja ptići
u rajskom manježu traže spas
i danas volim, ja volim vas


u božansku ariju zvuka sapeti
vetrova praporci kopita topoti
znakovi stepe k'o delovi nas
to voleću uvek, jer volim vas


4 коментара:

  1. Eh ta ruska trojka, praporci ,
    čuje im se ledeni glas
    draga Emo, volim i ja Vas :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Ova me lijepa pjesma vrati u stepu, na Nevski Prospekt...i u svete predjele uzkoje sam rasla, još kao gimnazijalka; a ona još čuči u nama, zar ne!

    ОдговориИзбриши