субота, 06. новембар 2010.

NAGRADA



Frida Kahlo The Two Fridas (1939)


Večeras sam obaveštena da sam na konkursu za najlepšu ljubavnu pesmu koji je objavio Književni klub "Rujno" iz Užica dobila prvu nagradu.

Evo i zvaničnog obaveštenja koje sam dobila od administratora Kluba:

Književni klub Rujno
Dobitnici nagrada konkursa:
Prva nagrada: Jagoda Nikačević – Beograd
Druga nagrada: Nađa Brankov – Vršac
Treća nagrada: Spasoje Ž. Milovanović – Kruševac

Specijalne:Milo Jukić – Kreševo
Igor Rems
Miroslav Jozić – Smederevska Palanka


Pesma koja se žiriju najviše dopala je jedna od onih koje su se i vama, mojim dragim čitaocima, svidele. Nadam se da neće smetati ako je i ovom prilikom ponovo objavim, da je još jednom pročitamo.

RECIMO, KAO FRIDA


Kad prestanem da gledam
Moj guru će staviti usne pored mog uha
Sasvim blizu ali da ga ne dira
Šaputaće: Ja sam to, tvoj Diego
Postajem tvoje sjajno orlovo oko
Ali, ako me još voliš, vreme je da ideš

Kad prestanem da hodam
Ako se hodanjem zove moj sakati plač
Misao ću spustiti na raskršće između njegovih nogu
Sa savešću koja broji pesak i loče okeane
Kidajući drske lokvanje iz korena
S mišlju: ako ga još volim, vreme je da idem

Kad prestanem da radim
Da mislim da stvaram, zbog zvuka
Da volim da mazim, zbog osmeha
Da mrzim da jašem, zbog vremena
Koje nikako ne stari u kući La Casa Azul
Već sigurna: ako me još voliš, vreme je da idem

Kad prestanem da ljubim
Dok buncam u vrućici jetkog a oštrog bola
Gledajući sopstvenu smrt iskosa
Obljubljena u ležećoj pozi lava
Tada bi mi se nasmešila ona
Znam, ako me još voli, vreme je da ideš

8 коментара:

  1. Serpice, jeeeeeeeeee, čestitam , potpuno zasluženo, bez trunke klasičnog ljubavnog (da izvineš) preseravanja!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, dragi Kajzeru! Puno mi znače tvoje reči podrške i čestitke. Pravi si drug :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo, draga moja! Pesma naravno baš, baš jeste za prvu nagradu! Pozdravljam te...

    ОдговориИзбриши
  4. Zahvaljujem se na divnim rečima i pozdravima, draga Todora :)

    ОдговориИзбриши
  5. Bravo, zaslužila si, nego šta, to je nadam se samo jedna u nizu nagrada, koje će uslediti :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala, draga Amarilis, na predivnim rečima i čestitki :)

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam ti od srca. Izuzetno mi je drago što si pobrala prvu nagradu, jer je potpuno zaslužena. Ljubavna pesma bez patetike. Da li ima išta lepše od toga?! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ima. Prava ljubav :)
    Hvala, draga Zverčice, na divnoj čestitki!

    ОдговориИзбриши