понедељак, 01. новембар 2010.

MODRI DEČAK




prvo što mi je
noćas leglo
bio je miris
njene kože
grlance se
stihom steglo
jer tu me tama
uzdahom stiže



kosa joj svilena
kao struk žita
kikom se rasplela
nemirom deteta
ona to dobro zna
kada me poljem
doziva pesmom
koja je sva njena



ona to oduvek zna
modri sam dečak bio
u žitištu
na pedalj od sna
i tad mi jednom
sa suncem
pod noktima
šapnula



pusti me pusti
da prošetam
nebeskom lejom
jer mi se čini
da me zvezde
zovu imenom
i mlado mi se nebo
deverom krsti



puštam je



a srcem pršti
i nešto je
zemljano palo
mesnatim nožem
u posnoj nutrini
stvrdlam po ženi
i pogani vulkan
kulja u meni



onda srdašcem klonuh
iza klecavih drumova
ivicom kržljavih žbunova
glogom što procvaše
moji otekli dlanovi
iz kaljavih tragova
petog oblačnog dana
modri grumen iščupaše



tad kleknuh i otvrdnuh

6 коментара:

  1. Emo, kako je ovo nežno i romantično obrađena tema, podseća me stilom na pesništvo prve polovine 20-og veka.

    Pitanje, zbujunjena sam, da li si ti nešto rekla na temu da nećeš više ovde da objavljuješ ili sam se ja nešto istripovala?

    ОдговориИзбриши
  2. amarilis, da! rekla sam da neću ovde objavljivati neko vreme. ali ipak postavim poneku pesmu, svako toliko... na fb ih je mnogo više. tako održavam, (samo kad su pesme u pitanju) blog. nekom će se svideti, nekom ne, ali...ipak je ovo moj blog i meni je "dozvoljeno" da radim kako hoću, zar ne? hehe...
    suština je da, i sa nekim ko nije na fb(kao Zverka, napr.) budem u kontaktu preko bloga.
    hvala na predivnom komentaru:) a za prvu polovinu 20-tog si me zbunila...možda si u pravu, ali ja to radim nenamerno...verujem da mi stil tog vremena odgovara. uglavnom, ne bavim se stilovima, ne razmišljam o njima, pišem kako tog trenutka osećam, pa makar bio i retro-stil, prevaziđen...iskreno, ne umem objasniti a koji bi to bio moderni stil?
    bez obzira, tvoja lepa reč mi beskrajno prija! i, uostalom, kako me na fb nikad ne komentarišeš, nije li postavljanje pesme ovde postiglo svoj (moj) cilj?

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo ti je dobra fora, tvoj je blog i baš mi je drago što radiš šta hoćeš! Htela sam da kažem da me je ova pesma potsetila na neke klasike iz tog doba, koji su mi veoma dragi. Šta fali reto i vintage stilu? To nije prevaziđeno, otkud ti to?
    Što se tiče fb, nekako nisam navikla da tamo komentarišem, šta znam , teško menjam navike, ide to s godinama :-)

    ОдговориИзбриши
  4. pa da :) nisam mislila da si ti mislila da pišem prevaziđenim stilom, to je bilo samo nabrajanje ... he,he :)
    hej, vidimo se kod valentine :)

    ОдговориИзбриши