понедељак, 06. септембар 2010.

BAŽDARENJE



danas sam prvi put
ove godine osetila jesen
dok mi je u grudima vejalo

baždarim se

peglam svoje neuronske puteve
nogu pred nogu crtam nove
uglavnom sporedne

uveče je bilo gore

puštala sam Bouvija
probila dva-tri zvučna zida
slušala o vodostaju reke
koju sam nameravala forsirati
prebrojala sve ptice na žici
nahranila psa lutalicu
i pojela pleh baklava

a onda je eksplodirala
iznad glave sijalica

ono što sad mislim
više ne postoji
a ono što znam
divlja mojim ćelijama

5 коментара:

  1. E, Emo svaka ti čast! Baždarim se i ja, u jesen i zimu naročito, mada dešava se sve češće i tokom godine. Bouvi pomože a i odmaže. O divljanju u ćelijama neću ni da pričam, čitam ispočetka, ponovo i ponovo i samo vičem uf, uf, ubi me tvoja pesnička reč :-)

    ОдговориИзбриши
  2. amarilis, ja se malo malo pa nanovo bazdarim ;)
    drago mi je da ti se pesma dopada :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mrzim jesen...nego, Emo, pleh baklava? SVAKA ČAST!

    ОдговориИзбриши