четвртак, 01. јул 2010.

CVET

(posveceno)






na usnulom cvetu
neke se vatre pale






8 коментара:

  1. Predivno!!!Kao buđenje života - ulepšala si mi dan!

    ОдговориИзбриши
  2. Alex, divan je! Opčinjena sam njegovom lepotom i snagom: on se budi dva puta godišnje i daruje nas! Koren-lukovica je stara, ima tome 30 godina, i cvet se selio od Banovog brda do Arandjelovca, pa od Arandjelovca do Novog Beograda...Sada je u Zemunu, raduje jednu staricu... i sve one koji ga pogledima hrane :)

    ОдговориИзбриши
  3. Znala sam da ovaj lepotan nije običan cvet! Sad vidim da ima dosta godina, iskustva i mnogo, mnogo ljubavi koja mu je darivana. Pozdravljam te!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, draga Todora, na lepim rečima :) Naš lepotan sada "cveta" od radosti! Toliko pogleda je uprto u njega, i toliko lepih reči :)

    ОдговориИзбриши
  5. Uživaj u lepoti amarilisa, draga moja,meni je naravno stalna inspiracija. Hvala!

    ОдговориИзбриши
  6. предиван цвијет - а Твоја порука је веома јасна: кад се љубав подари (када је има) многобројне селидбе као и пребивалиште је небитно...

    ОдговориИзбриши