субота, 02. јануар 2010.

MALA NOĆNA MUZIKA



prvi sam san bacila u vatru
iz nje sad prste vadiš
dovršavam jučerašnji
odjekuje izvan svih čula
*
zveckam karikom lanca
a pseta nemam da šeni
nikud u šetnju da vodim
da kućnu zver i pomazim
*
oko nas glasovi usnulih
uzdasi umirućih
od vascele vasione
samo grana
da obmota celog te
natakne na grudi
ti da umreš od smeha
grohotom
ja da umrem sramotom
rastopiti se tako
budzašta
u ništa
*
ti znaš
svaki put
kad te imenom
dozivam
iz pesme
koja je tvoja
ti znaš
nedostaje mi žena
za koju sam sebe smatrala
da sam
pre nego što sam srela tebe
žena koja bi te spasila
žena koja bi nešto
bilo šta učinila
koja bi nešto
bilo šta bila
možda sam ona
ta koju tražim
ili
možda tražim sve njih
možda ti znaš

7 коментара:

  1. Prolaznost nije stvarna, to je stanje duha sklonog klonuću. A kad je on jak, a srce puno ljubavi, trajanje i večnost pobeđuju. I pobeđuje sreća, i nema bolnih nedoumica i čežnje za prošlim, jer tada prošlog i nema, sve bude samo sada i sve bude samo lepota...Lepi stihovi.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, Todora, na lepim rečima i tvom razumevanju mojih stihova. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Oh, oh, mnogi čitaš TODORU! Šele malo !:):):)
    Malo pesimizma, skok do smrti,a onda opet vraćanje u normalu i život.
    Kako ono nešta:
    ...nedostaje mi žena
    za koju sam sebe smatrala
    da sam
    prije nego što sam srela tebe...
    Izgleda lijepo rečeno, ali nije životno, nije ono što ženu krasi, da se nikad ne predaje da je ona Boginja ljubavi, da je ona vas cijeli život ovdašnji, iz koje niče život, radi koje se postoji i radi koje se mre, prema tome žena je uvijek žena i kad se u ljubavi jednom prevari.
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala,dragi Pesa na komentaru! Ne razumem šta znači"Šele malo"? Da, naravno da čitam Todoru,i to dosta i veoma rado!I drago mi je da smo prijateljice.Samo, naši stilovi pisanja se toliko razlikuju,da o sličnosti nema ni "S" u stihovima! Ako si mislio na to, da osećaš njen uticaj u mojim radovima, imponuje mi što nas porediš, ali je tu nešto krivo shvaćeno...Osim toga, moj rad pratiš dugo i znaš da ne pišem šaljive pesmice ili veoma retko. Uglavnom su ovakvog tipa... i, naravno, sve je to u sferi "književne fikcije", dragi prijatelju. Ne znam da li da ti sugerišem, ali evo: ako bi pročitao bilo koju moju priču, razumeo bi. Stil je gotovo isti.Pozdrav, Pesa!

    ОдговориИзбриши
  5. Pesa, opet ja, da dopunim, nadam se da publici nećemo dosaditi :(
    Evo, ako si mislio da je MOTIV koji obradjujemo T. i ja isti, onda je O.K. tvoje razmišljanje, jer su to večni motivi, prisutni u milionima pesama, kod hiljada pesnika i onih, kao ja, koji bi voleli da se takvim nazovu :)
    Ako je to NAČIN na koji opisujemo te večne, univerzalne, nikad prevazidjene teme i motive, eeee... onda bih se ja trebala opasno zabrinuti...jer, ušla sam u sferu kršenja T. autorskih prava ;)
    Dakle, šta je u pitanju, pitam se? Svejedno, ne mogu, a da ne budem srećna što imam tebe, iskrenog prijatelja, koji će mi ukazati na to!
    Još jednom, pozdrav! Ako bi smo nastavili ovu polemiku, predlažem privatnu prepisku, kako ostalima ne bi bilo "smorno"...

    ОдговориИзбриши
  6. Ma ono je greška , trebalo je da bude, Šale malo ! I sami znaci to govore osmijeh :):):).Izvini, idemo dalje.

    ОдговориИзбриши