уторак, 22. децембар 2009.

HEJ! ŠTA RADIŠ? KAKO SI?


(neposlat odgovor na neprimljenu poruku)

Ponekad sedim uz kompjuter. Analiziram tastaturu. Prsti teški, izgleda. Pomislim da bi trebalo nešto da ukuckam. Ništa. Nastavljam da razgledam. Pitam se da li je vreme za čišćenje. Ne vidim, crna je. Ekran je beo. Nisam dobro.

Ponekad ustanem i odem u šetnju. Svuda je belo. Bolje sam. Prsti više nisu teški, sada su u stanju obamrlosti. Lakše podnosim. Provučem ukočene prste kroz kosu.Tada su u redu. Dobro sam.

Ponekad pritisnem dugme start. Tada svira. Ne trebaju prsti. Možda za volume. Dovoljno da se sve boje za koje znam preliju kroz mene. Dobro je. Dobro sam.

Ponekad poželim da zapalim. Zaposlim prste. Zakolutam beli dim. Brzo gurnem tu crnu misao. Zar posle godinu dana? Pogaziti obećanje? Ljuta sam. Nisam dobro.

Ponekad jedem čokoladu. Crnu. Puno čokolade. Dobro sam.

15 коментара:

  1. Slatke stvari uvek poprave raspoloženje,odagnaju "prazničnu depresiju", učine svet slađim.....Ah, kompjuter mi se sve češće čini kao drugo stanje moje svesti.Moram priznati da ga "volim" jer sam zahvaljujući njemu upoznala mnogo divnih osoba, od kojih si i Ti!!

    ОдговориИзбриши
  2. Ako će pomoći da se tvoji prsti "otkoče" i oslobode činjenica da ima nas , ispred svojih monitora, koji željno čekamo da čitamo ono što pišeš, kažem ti da je tako. Šta-god pisala. A sneg, hladnoća, praznici, jedenje, jedenje, kao da će sutra smak sveta... su svima nama balast. Ali, zažmurimo, zanemarimo sve to i kad otvorimo oči, biće proleće! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, Alex na tako divnim rečima! Dirnuta sam i veoma srećna zbog njih.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, Alex na toplim rečima i poruci koja mi kravi srce. Meni zima ne smeta. Žaloste me neke druge hladnoće...

    ОдговориИзбриши
  5. "Žaloste me neke druge hladnoće...."

    eee, kako si ovo lepo rekla
    meni su najžalosnije hladnoće oko srca

    veliki pozdrav

    Nataly

    ОдговориИзбриши
  6. Izvinite,i ti Alex i ti Todora. Potkrala se greška u mom drugom komentaru. Komentar je bio upućen Todori...Sada sam tek videla. Žao mi je:(

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala, Nataly na čitanju i komentaru! Da, te ledenice znaju da blokiraju srce gore od bilo koje zime ili bolesti. Pozdrav i tebi! Nadam se da ćeš me uskoro opet obradovati nekim finim izborom muzike :)

    ОдговориИзбриши
  8. U onim, "crnim" situacijama predlažem dugme ESCAPE!

    ОдговориИзбриши
  9. MRVICE, Ma što se vrati tako tužna. Dugo te nije bilo, pa onda, nešta tužno, kao da nekud tajnstveno odlaziš ili hoćeš da budeš tu,a nešto te zaustavlja u tvojim namjerama.Vidim da te kompjuter umorio, odnosno sricanje pjesama, ali ima i drugih stvari , koje ti možeš da ponudiš, fotografija, mali zapisi, osvrti, crtice iz života, male one kratke,a slatke pričice, aforizmi, vicevi već prepričani itd, bez doze da se mora radi toga uzeti cigareta ili crna čokolda.
    Više zabave i razbibrige.
    Pozdrav PESA.

    ОдговориИзбриши
  10. Eh, dragi Pesa! Ne bih da deluje bezobrazno, ali moram reći: nije SVE što se ovde piše/ pročita istinito. Dosta tu ima sanjarija, maštarija a, bogami, i lažnih maski. Prema tome, opasno je neko delo poistovetiti sa autorom i njegovim privatnim životom. Svoj blog MRVE otvorila sam za pisanje pesama i crtica/zapisa/fragmenata iz života, naravno ne samo svoga (sigurna sam da poznaješ sintagmu "književna fikcija"!). I pisanje na njemu je za mene zabava i razbibriga. Međutim, iskreno: veoma mi je dirljiva i neprocenjivo važna tvoja nežna uloga mog zaštitnika i prijatelja. Hvala na brizi i toplim rečima, dragi prijatelju!

    ОдговориИзбриши
  11. Isto, tako imam osjećaj da teško prihvatiš obraćanje u razgovoru, kao prijatelju,a ne poistovjećivanje sa autorom.Prihvataš to previše ozbiljno. Sadržina naših komentara nije uvijek samo kritika, analiza, rasprava i slično, nego i prijateljski gest i obraćanje prijatelju. Pa tako , nekako zabrinuto, kao ja i počinjem svoj komentar.
    Uostalom, mi komentare pišemo radi naših dobrih odnosa, pažnje, nešto vidimo u pjesmi, ali za dublju analizu nemamo vremena. Nemoj odmah reagovati na sve, jer nije to to.
    Uvažena damo MRVICE, pozdrav iz Dervente.

    ОдговориИзбриши
  12. Dragi Pesa, hvala još jednom i tebi ja šaljem puno pozdrava i lepih želja!

    ОдговориИзбриши
  13. super.Zovem se Aida i saljem ti ovo.
    stojan
    simic
    krpica

    Posthriscanski
    haos

    Muz
    ne drzi
    do
    Boga,
    zena
    ne drzi
    do
    muza,
    deca
    ne drze
    do
    roditelja.

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala, anonimna Aida! Mada, ja ne vidim vezu izmedju moje i pesme Stojana Simića Krpice. Pomozi mi da je nadjem ;) Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши