четвртак, 19. новембар 2009.

ORION



Osećam
Progonjena
Divljač sam dok
Prosipam niz drumove Reči kao mrvice
Prilazim tvojima oprezno
Mada dobrom se nadam
Iz razloga nekog
Skrivam u Tvojim maglinama
Reč onu pozivnu nerođenu
Tebi samo nova mora da se kaže
Da odjekne među ljudima i brdima
( najlepši slepče među bogovima )
Nakon što čuješ Reč koja se čuti mora
Tek tada ćeš spoznati moje tragove
Po skretanjima i stankama
Čudićeš se
Kuda sam sve prolazila i kakvih se kiša naskupljala
Sva Tri kosca njima pojila poput kraljeva
Tvojoj raskošnoj ljubičastoj
I vatreno crvenoj svetlosti
Do mene je trebalo dugo
Kad si krenuo rušilo se rimsko carstvo
Ali sad sam sigurna: nijedno kraljevstvo
Ni carstvo se srušiti neće
Ako mi priđeš bliže
Odmah
Sada

8 коментара:

  1. Čežnja, čežnja...I čekanje da se desi ONO VELIČANSTVENO, traganje za njim, bojazan zbog njega,traženje puta da se do njega stigne, i reči čarobne da ga izrazi... Pa sve do odluke da je vreme da to bude ODMAH i SADA. Lep opis čežnje koja više ne može da čeka.

    ОдговориИзбриши
  2. Todora, malo sam o Orionu čitala, nešto pogledala... ali pesma nema nekih većih pretenzija, niti slovi ljubavnom. Više je to proba kako bi zvučao spoj mita, astronomije i svakodnevnice. Nisam oduševljena, niti zadovoljna, ali sam je pustila "niz drum". Odavno mi je u radnim beleškama, i stalno "nalećem" na nju, dosadila mi, pa je danas pustih u život. Hvala na trudu i komentaru.

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se ova astrofizička ljubav - tražimo se po nepreglednom kosmosu i naći ćemo se na najlepšoj zvezdi...
    Sjajno!

    ОдговориИзбриши
  4. МРВИЦЕ, оде ти као хљебна мрвица далеко до Ориона.Добар покушај са малим успјехом, као што је иначе немогуће стићи до Ориона. Од ових свих ријечи и израза до фраза остави само трећину , остало одбаци добићеш одличну пјесму.Нисам ни ја често задовољан са собом кад пишем, носим у себи сноп дужег описа, али то , из искуства знам, разуђује суштину мисли и идеје у пјесми.
    Очито , држали си у биљежници нешто што послије ниси дорадила.
    Али ништа није изгубљено, од овог направи три лијепе краће пјесме.

    ОдговориИзбриши
  5. Alex, hvala na lepim recima!

    Pesa, hvala na iskrenom i konstruktivnom komentaru! Potrudicu se da pesmu doradim kako bi bila, prvenstveno, po mom ukusu.

    ОдговориИзбриши
  6. Meni se pesma dopada,ljubav i jeste kao kosmos...velika i nepregledna!

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je da ti se pesma svidja, Vera. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши