уторак, 03. новембар 2009.

GOSPODIN SA ŠEŠIROM


Zamuckivanje je kao smetnja dosadi
Radim to namerno
Jer i želim da činim smetnju
Sledi žestoko negodovanje
Uz nevin izraz zalutale ideje

Vezem tropletim bodom
Po obrubu jedne misli
I ta razmišljanja su sve
Što je jedno veče imalo
Da saopšti drugome

Šetam, zar ne vidiš
Jednog otmenog gospodina
Mislim da se i on dosađuje
Ono što privlači našu pažnju
To su njegovi dugmići

On dostojanstveno skida šešir
Razmišljam da ubacim novčić
Premda bih mogla da kažem istinu
Novčića zapravo nije ni bilo
A još manje njegovog šešira

4 коментара:

  1. Na nit koju prati pesnička misao može sve da se naniže: i dosada, i tropleti bod (čega-god), i šešir, makar prazan, i novčić koji se i čitaocu i pesniku učnio...A sve to ide sjajno uz ove prve pahulje što božanstveno padaju. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Todora, svašta može ovde da se izrodi ;)
    A prve pahulje na radost mirišu (sve dok se ne "zaglavimo" u saobraćajnoj gužvi!)

    ОдговориИзбриши
  3. МРВИЦЕ, морам рећи да са овом твојом пјесмом нисам задовољан.Идеја добра, али превише набацано и несређено.Поправи то и имаћеш одличну пјесму. Не љути се,....!:):):).

    ОдговориИзбриши
  4. E, Pesa, ni ja nisam mnogim stvarima zadovoljna... Prvo, pesma nije napisana sa nekim velikim pretenzijama. To je jedna iz ciklusa "Dosada". Kao i ostale, sklona je "tesanju i šmirglanju". Ali, moram da kažem, pokušavam ovim ciklusom da malo "iskoračim" iz uobičajenog, prepoznatljivog i meni svojstvenog načina pisanja. Eksperimentišem. Ja sam, uglavnom, zadovoljna. Možda se čini da su stihovi nabacani, da ne postoji čvrsta veza, ali sve su to slike koje mene "muče", s kojima se "rvem". Možda nisam uspela da ih dobro prenesem, ali i za to ima leka. Ti, kao čitalac, mi upravo ovakvim komentarom pomažeš, i zato hvala. Hoću da kažem, da se ne ljutim, naprotiv! Hvala ti puno, puno na iskrenom mišljenju i čitanju.

    ОдговориИзбриши