недеља, 01. новембар 2009.

DOSADA



Evo stvarne prilike za
Idejni okvir glupe predstave

Naše oči su divne
Namera nam ludim smehom ugašena

Posta sve grmljavina
Sada kad je sevanje prošlo

Tako biva kraj sveta
Ne sa velikim praskom nego budilnikom

Ponovo smo u besu rasprave
Pitam

Čemu ta penušanja
Oko raščinjenih slova

Čemu čerupanja za kosu
Oko ličnih zabeleški

Skrivanih u bravici jednog srca
Iskrzane limene kutijice

Pružam ti prst
I kažem mir-mir

(znam da ćeš ostati
barem još neki sat)

Sa oprostivom lakoćom
Zaboravljam zadirkivanja

Iz bezobličnih dana
Prolazi

Sutrašnje čuđenje
Čini se sećanjem na juče

Zaboravila sam kako se igra
Mislim da se dosađujem

6 коментара:

  1. ОДЛИЧНА ПЕСМА!!! ;)

    Посетите и ви мој блог- biserijadrana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na hvali, Stefane! Evo, sad ću natenane da pogledam tvoj blog. Za sada sam pročitala samo intervju, nadam se da su i ostali postovi interesantni kao ovaj! Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. ''Сутрашње чуђење
    Чини се сјећањем на јуче''
    Снажан и веома, по значењу у овој пјесми стих је ослонац, као крај.Ипак чини ми се, да би се у овој , иначе идејно доброј пјесми, малим дотјеривањем могло довести до краткоће и сажетости с којим би опет било све речено.
    Ипак аутор зна шта је мислио, па хоћу само дакажем, Одлично МРВИЦЕ!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, Pesa, na iscrpnom i posve delotvornom komentaru. Moguće da bi se neke reči u ovoj pesmi mogle izbaciti, izvršiti skraćenje i sažimanje i sl.Ali, kako je pesma "friška", još uvek nemam srca za tako nešto. Pustiću da malo odstoji, pa ću sa neke distance da se ponovo priupitam šta mi je činiti. Pozdrav, dragi prijatelju!

    ОдговориИзбриши
  5. A ja kažem: mir, mir! Neću čerupanja oko ličnih zabeleški...U ovome videh nagoveštaj da je komentar nepotreban ovde. Ipak, imam ga. Mnogo preispitivanja ima u ovoj pesmi. Čini mi se, više nego dosade. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  6. Eh, Todora, meni nije nikada dosadno! Moja junakinja ima problema s njom, kako ti reče preispitivanja, naročito kada je pun mesec ;) Pozdrav i tebi!

    ОдговориИзбриши