уторак, 22. септембар 2009.

NE ZNAM JA NIŠTA




ne znam ja ništa o tome, ne znam
tren kad noć obuhvati usnulo sunce
da ga skloni u svoj prednji džep
pa iz svakog ćoška narednog časa
crnilo poteče, i stisne oči i stegne bilo
znam, o da, i te kako dobro znam, kada
zore zanjišu moje uvele reči
kolevkom crnom mermernom, tada
pogledaju me očima mrtvih, svih
što zaspati nisu znali
i sve rake sveta zaćute, i onda
grobnom tišinom svemir odjekne
zazveči muzikom usnulih, onih
koji znaju kako prošlost tišinom miriše

8 коментара:

  1. Kada bi u toj tišini, mogli da sagledamo tugu koja razdvaja dane....

    ОдговориИзбриши
  2. МРВИЦЕ, ово је заиста врхунац твоје мисли и поезије. Постајеш у неким моментима јака, изнад себе и направиш такав излет који изненађује са потпуном новом формом и одличним редоследом и ритмиком ријечи, које тако јако звуче и одишу правом поезијом великог ствараопца.

    ОдговориИзбриши
  3. Tugu nije teško sagledati. Ona je tu, prisutna, bolna i neuništiva. Dozvolila mi da se naviknem na nju. Tišina mi teže pada, Alex.

    ОдговориИзбриши
  4. Pesa, dragi prijatelju! Daleko sam ja od tih reči i nadam se da tek stremim vrhuncu. Kao poeta sam još jako mlada. Još učim, od boljih; slušam svoje impulse i osećanja, pa kako bude...Prijaju mi tvoje reči, razmazićeš me!

    ОдговориИзбриши
  5. Draga, dva dana čitam ovu pesmu, opet i opet. Čekam da se utisci slegnu, pa da nešto napišem. Nisu se slegli. Sa svakim čitanjem oživi ona Smrt koja me pokosila i ne da ništa drugo do da se ćuti.

    ОдговориИзбриши
  6. Ocutacemo onda, Todora. Hvala na pokusajima da opises utiske. Vazno je da postoje, nekad se ne slegnu.

    ОдговориИзбриши
  7. ишчитавао сам је данима - ИЗУЗЕТНО ЈАКА ПЈЕСМА - али данима сам се и спотицао: предложио бих стварно опрезно (јер осјећања не трпе приговоре): у 5. стиху умјесто „стегне било“ један нови израз, јер послије „било“ нови стих почиње са „знам, о да, и те како… (успут речено, пише се растављено)…

    ОдговориИзбриши
  8. Miro,ti ces meni dozvoliti da odgovor na tvoj komentar ostavim za kasnije, za neku drugu priliku. Moram da razmislim, zbog drugog izraza...Hvala na citanju i sugestijama.

    ОдговориИзбриши