уторак, 09. јун 2009.

TRAGOVI



... bosih nogu
Obično ustanem iz kreveta nakon čega odem svojim poslom.

... na balkonu
Obično nedeljom riljam na balkonu. Sutradan gledam kako raste.

...u kuhinji
Obično kuvam za dva... Zato kusam sama.

... u sebi
Obično se trudim da se svedem. Cilj(na) je tačka.

...u spomenaru
Obično pljunem pre nego što zalepim.

... u duši
Voleh zapetu. Sad me u zarezima vide.

...ljubavi
Moram biti stalno budna. Moja Ljubav možda neće proći ovuda drugi put.

...na srcu
Obično pre nego pođem u svoje srce-vrt, pobrišem i počistim svoj um.

...inspiracije
Inspirisati druge znači posedovati bogatstvo unutrašnjeg sveta.

...nade
Nadam se da je u Njegovom oku svaka moja greška oprostiva.

...jutra
Čim svane, nabacim na sebe plašt lepih misli. Obično, on sklizne čim se dignem.

...kalauza
Ne odustajem! Možda će vrata Njegovog srca otvoriti ovaj poslednji ključ.

...sebičnosti
Kažu: Sve što vredi imati takođe vredi podeliti sa drugima. Odgovaram: Ja Njega neću da delim.

...vere
Verujem da On neće učiniti ozbiljan zločin i uskratiti mi Nadu.

…na tavanici
Kao da sam omađijala plafon.
I dalje se ne pomera.

4 коментара:

  1. Кад откријем трагове обично ћутим јер се плашим да их неко не избрише.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ih volim: uvek me nekuda odvedu, ponekad izvedu, ali i navedu...
    Mada, otkrivati i ocutati ih nosi neke svoje lepote ili poneku tajnu...

    ОдговориИзбриши
  3. Svakoga dana ostavimo toliko tragova...i svi se oni na ovaj ili onaj način daju obrisati,samo onaj koji ostavimo u nečijem srcu ili duši je neizbrisiv....

    ОдговориИзбриши
  4. To je pravi trag, Aleksandra, slazem se sa Vama. A tako retko imamo priliku da spoznamo: ostavio/la sam duboki trag u njenom/govom srcu...Danas je sve vise/manje potrosno.

    ОдговориИзбриши