петак, 01. мај 2009.

ZAPISI NA MRTVOJ KOŽI

No 1


Strast gužva grudi
I trbuh i nokte

Razuzdana igra
Na staklenoj peni

Dve nage senke
Skrivene u meni

Plešu milongu



No 2


Krenuh u dvorac
Na granici
Lake pene i masnih talasa
Gde se samoće nedodirnute
Mimoilaze
Na kapiji
Pod titravim svetlom
Mrki me stražar osmatra
Uz duboki uzdah
Na kožu nadlanice
Utiska znak overe
Nešto nalik malenom obrisu
Tvog ruža na ogledalu
Ostavljenom
Pre nego si otišla
U sklonište
Napuštenih dečjih
Osmeha



No 3


Od vatre se skrivamo
U plamenim vrtovima
Duša zgorelih Ugarak
Rasipa trošnost Pepela

Ruže na jastuku

6 коментара:

  1. Бр. 1 је мој фаворит - са мало ријечи много казано... Читаоцу је такође пружена могућност да и сам надограђује, да сањари или или...

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, Miro! Naravno, dopušteno je sanjarenje ili...Meni su sve drage, ali ako bi me pitao, moj favorit je No 3. Ima ih još iz Zapisa, pa ću ih povremeno objavljivati. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Mrvice, evo , nešto sa tvojim blogom, nije bilo uredu, pa nisam mogao da otvaram, ono što tražim. Ne misim zbog tvoje greške, nego na vezama. Pokušao sam da se javim , ali ne znam da li si dobila moje žalopojke.
    Ovo je kako Miro reče, pjesma za nadogradnju po svačijem ukusu. Hvala na lijepim stihovima, a ti sanjari i dalje i piši lijepe stihove.

    ОдговориИзбриши
  4. Dragi Pesa, zahvaljujem na lepim rečima! Primila sam tvoju "žalopojku" i odgovorila ti na privatni mail...Žao mi je ako, osim pesme Na slovo, na slovo... nisi mogao još nešto da "otvoriš". Ako nešto mogu da pomognem javi ili da ti šaljem na privatni mail.Pozdrav, prijatelju!

    ОдговориИзбриши
  5. ...за аутора „Записа“ сви су они од посебне важности (јер сваки од њих је носилац одређених емоција, сваки од њих је повезан са одређеним мјестима или ситуацијама...) - Иво Андрић и Cesare Pavese су били мајстори у томе, иза себе су оставили велики број предивних поетско-прозних забиљешки...
    Ја их такође водим...они су у мом блогу већим дијелом под рубриком „unterwegs“ (потпуни назив је у ствари „unterwegs bestäubt“ - =“успут попрашено“ или у пренесеном значењу „успут покупљено/прикупљено“...).

    ОдговориИзбриши
  6. Slažem se, Miro, svaki ima svoju "težinu"...
    i zauzima svoje mesto u mom "tefteru". Hvala ti što si se potrudio oko komentara i podelio sa mnom radost otkrivanja mojih malih beleški...

    ОдговориИзбриши