понедељак, 11. мај 2009.

USPAVANI



Nemaština. Niko smo i Ništa
Posedujemo samo reč
Nje se slepo držimo
Njeno pravo ime tek
Treba da se rodi
Desno uz živicu
Držimo se hrabro plota
Dok šugavi psi
Iskeženi reže
Dižu noge
Obeležavaju Nas
Obeležavaju teritorije

Probudimo se, popišani
Mi, koji mislimo da smo se dobro snašli
Da će nam Novo jutro
Neko drugi doneti
Na svojim krvavim dlanovima
U svojim ponosnim zenicama
Mi, koji dajemo naglasak
Kriku što se valja praznim stolovima
Mahnimo krilima, uspavani
Budimo odjek mrtvih nežnosti
Budimo reč zaboravljene muzike
Potlačenih

6 коментара:

  1. Prelepa pesma,btw,tek sada sam otkrila ovaj prelepi i nadasve nadahnut blog.
    veliki sam ljubitelj knjizevnosti i lepe reci i rado cu ga posecivati!

    ОдговориИзбриши
  2. Evo me opet tu sam s tobom Mrvice,pozdrav. Samo da znaš da čitam sve do kraja.

    ОдговориИзбриши
  3. Vera, drago mi je da si tu! Tvoje prelepe blogove odavno pratim, pa mi je tvoj dolazak ovde tim drazi. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Dragi prijatelju, znam ja da si ti uvek tu. Pozdravljam, citamo se!

    ОдговориИзбриши
  5. За ову пјесму само једна рије:

    ГЕНИЈАЛНО!

    ОдговориИзбриши
  6. Dragi prijatelju Miro: ovakve reči jednog pesnika i nadasve, nadahnutog stvaraoca, mnogo, mnogo prijaju ušima. Hvala!

    ОдговориИзбриши