понедељак, 18. мај 2009.

RECIMO, KAO FRIDA



Frida Kahlo The Two Fridas (1939)



Kad prestanem da gledam
Moj guru će staviti usne pored mog uha
Sasvim blizu ali da ga ne dira
Šaputaće: Ja sam to, tvoj Diego
Postajem tvoje sjajno orlovo oko
Ali, ako me još voliš, vreme je da ideš

Kad prestanem da hodam
Ako se hodanjem zove moj sakati plač
Misao ću spustiti na raskršće između njegovih nogu
Sa savešću koja broji pesak i loče okeane
Kidajući drske lokvanje iz korena
S mišlju: ako ga još volim, vreme je da idem

Kad prestanem da radim
Da mislim da stvaram, zbog zvuka
Da volim da mazim, zbog osmeha
Da mrzim da jašem, zbog vremena
Koje nikako ne stari u kući La Casa Azul
Već sigurna: ako me još voliš, vreme je da idem

Kad prestanem da ljubim
Dok buncam u vrućici jetkog a oštrog bola
Gledajući sopstvenu smrt iskosa
Obljubljena u ležećoj pozi lava
Tada bi mi se nasmešila ona
Znam, ako me još voli, vreme je da ideš

11 коментара:

  1. Мрвице : Па ово звучи, онако мрвенски, то јест намрвенскије.Па ти си боља од многих тих тамо што се бусају , као да су велики пјесници!

    ОдговориИзбриши
  2. Pesa, hvala! Malo preterano, ali prija...
    Pozdrav, prijatelju.

    ОдговориИзбриши
  3. Mrvice, jeste, jeste, ja sam član Udruženja književnika Srbije, pa ih dobro poznajem i njih i ove naše naduvenke, kako koji ima veza tako ti je , isto kao u politici. Ustvari oni su uz politiku, jer sad je teško pročitati buntovničku pjesmu. Zakazali studenti, pjesnici, akademici, pa još ko nije i zato smo, ovo što jesmo.

    ОдговориИзбриши
  4. Pesa, ima mesta tvojoj ogorčenosti. No, nije nam mesto za priču: biće dana...
    Pozdrav od srca!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala, Vera! I ja sam, dok sam pisala. Obozavam Fridu i fascinirana sam njom i njenim stvaralastvom. Ovo je nesto sto se dugo u meni "kuvalo". Mada, nije idealno, treca strofa trazi malo "glancanja". Neka je, za sada necu nista popravljati. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepa pesma ...
    Bolje pišete nego neki pesnici...:)

    ОдговориИзбриши
  7. prelepa pesma...
    pišete bolje nnego neki poznati pesnici...

    ОдговориИзбриши
  8. Nataly, hvala na divnom komentaru! Verovatno ste greskom poslali gotovo identicne komentare. Mada, meni su Vasi komentari time dobili jednu dimenziju vise: udvojeni kao i moja junakinja, besmrtna Frida, a posredno i neko treci...Drago mi je da ste prihvatili moju sugestiju da procitate pesmu i iskreno se nadam da cete se pridruziti mojim citaocima i prijateljima i na ovom, pesnickom blogu!Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  9. Obožavam poeziju. Biće mi čast i zadovoljstvo čitati ovako lep i poetičan blog. Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши