уторак, 21. април 2009.

OPTIMISTIČNA



Nakon svega ja ga čekam
Čak iako nisam odavde
Pa i dok boli kad kaže:
Nemamo mi više vremena
Tek ponekad, čini se
Potraži me bez razloga
Kao da čujem svoje ime
U jednoličnom zvuku nekog stiha
Što me na silu, nevoljnu
Izvlači iz tame apsurdnog položaja
U kome odsustvujem
Od života
Priznajem
Pomalo se bojim novog početka
Još pipam po mraku
Zatvorena u sebi
Tražeći stari trag njegove duše
Da me povede
Oslobodi
Tumaram svojim lavirintom, bez maski
Ukletom kućom bez izlaza
I dođem do kraja
Tako blizu, a
Daleko od početka
Da se opet vratim tamo
Gde, uglavnom, nisam ni bila

Ipak, i nakon svega, ja ga čekam

4 коментара:

  1. Mrvice, pa sve bolje i bolje, ali je teško ići od početka. Pozdrav iz Dervente.

    ОдговориИзбриши
  2. Ух...у овом зачараном кругу (лавиринту) ја бих је радије назвао СТРПЉИВА!

    ОдговориИзбриши
  3. Pesa, prijatelju, svaki je početak težak. A nadamo se boljem i boljem...

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdrav, Miro! U pravu si, može se reći da ovu damu krasi strpljenje. Ti reče Uh,a ja je svrstah u AH!

    ОдговориИзбриши