среда, 25. март 2009.

40 HAJDUKA



Želim da ti šapnem najlepše reči ikad
Ali ni jednu više ne poznam
Sve što sam znala u stihove sam pohranila
Tebi u čast, tebi na dar
Ti znaš, mojih 40 hajduka
Ne znaju bodeže da isuku
Ali umeju s tvojim vetrenjačama
Ne kriju se po ćoškovima
Tmurnih misli i jalovih snova
Ali znaju, krotki, pod tvoju senku da se sklone


Čeznem da se pokraj tebe spustim
Samo da ti ruku uzmem
Nema i snena da zalutam tvojim dlanom
Uronula u svaku poru tvoju, sledeći liniju
Tvog života, tvoje sreće
Ti znaš, mojih 40 hajduka
Tu svoja srca kriju i znojem se tvojim brane
Tvojom nežnošću i tvojom toplinom hrane
Ne nose zlatne krinke ni crvene noseve
Slobodni su da tumaraju tvojim začaranim svetom

2 коментара:

  1. Oh kako ti hajduci srce tvoje paraju,a jeli, jeli, mogu ja prgršt ljubavi darivati talasima koje vjetrovi raznose !

    ОдговориИзбриши
  2. Pesa, bas je trebao neko da me razveseli! Hvala na tvojim prijateljskim recima.

    ОдговориИзбриши